Powered By Blogger

Friday 2 August 2013

Assalamualaikum w.b.t ..

Hari ni saya nak crita pasal apa erk ? sebenarnya hari ni takda pa nak buat sebab bosan sngat . nak update blog dengan new post tak leh plak sebab ada masalah sikit dngan drive saya . yeelha .. saya ni selalunhya suka taip awal'2 lpas tu nanti baru lha upload tu suma .. but , skarang ada masalah ... tak pa lha .. lain kali boleh buat InsyaALLAH ..

memandangkan sekarang raya pun dah nak dekat , Bulan ramadhan pun nak pergi , saya nak amik kesempatan lha untuk mintak maaf kat hampa smua .. kalo ada tersilap bahasa kha , terlajak kata , atau masa sya buat post apa'2 ker kat fb ker , twitter ker , or blog  yang korang ada terasa tu.. sya nak mintak maaf lha noh . tak sengaja . sebab sy pun mnusia biasa juga .. dha lha under age lagi .. hehe ! maafkan lha erk ..

and kepada mereka'2 yang kurang okay dengan saya .. i mean .. tak berapa nak suka sya kat skolah ker , mna'2 ker , saya mintak maaf .. bukan sya yng mintk korang tak suka sya .. esok'2 nanti korang akan faham bila anda smua berada di tempt sy ..yyee lha .. dekat dunia nii ...tak semua orang kita boleh buat dia suka dekat kita .. kan ?

Maafkan lah hamba ALLAH yang terlalu kecil ini .. MAaf di pinta dari hujung rambut hngga hujung kaki ..
tak terhingga penghargaan atas kemaafan yng hmpa smua berikan .. kayy .. that's all lha ..

Jemput datang rumah bagi yang mengenali sya .. ! Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...
<3


No comments:

Post a Comment