Powered By Blogger

Friday 3 July 2015

Me and Hipster ?


Assalammualaikum readers !
Tengok jam . awal kan aku bangun ? Haha . mana ada awal bangun . memang tak tidur pun .
Ni mesti sebab kuasa caffeine lepas dah telan 2 gelas Kopiko lepas berbuka dan sebelum nak cuba melelap . haih -,- sungguh tak sehat permakanan aku kan ?




Tadi masa tengah usha2 handphone dan laptop yang dah mula memburuk ni ,
terjumpa lak gambar2 aku bila dah start menggila dekat hostel Vic nih .
gambar2 tu beberapa hari ja sebenarnya .




betapa gilanya aku bersama housemate cuba2 buat fashion tudung .
dan mangsanya ? of course lah aku . entah apa ja fashion jadi .
aku gelak sendiri ja tengok gambar2 tu semua .



My housemates memang faham DILA punya pemakaian tu macam mana .
super simple yang pernah ada . memang tak tahu menahu pasal fashion .
takat yang aku tau , match kan baju dgn tudung , lilit shawl yang paling senang ,
pakai bedak tempel2 , cukup .




pathetic kan ?






Dan bermulalah saat Tragedi :D









First Try





2nd Try






3rd Try







                                                                             4th Try




And this is the last one . I like this . Simple . tak berat kepala aku nak carry . Haha :D









Haa ni saki baki yang tinggal . 






Dah2 , janganlah kutuk . bagilah ruang dekat joyah ni nak b'Hipster jugak . kesian . Haha :D 



Dan tamatlah sesi menggila aku takat ni . Mungkin kerana masa untuk pulang ke Hometown sudah hampir tiba . jadi unsur gila itu makin teruk dan kritikal . 6days left . wehooooo~
nak balikkkk ! 


Ok . Dessol . Assalammualaikum :)





2 comments: